Eskişehir'de bozulan belediye otobüsü yol kapattı, kamyon dubaları ezerek geçti.

Mustafa Kemal Atatürk Caddesi'nde arızalanan otobüs trafiği felç etti. Şoförün sağa çekmesiyle kamyon dubalara zarar verdi.

Caddenin orta şeridine yerleştirilen dubalar sürücüleri zorluyordu. Kamyon sürücüsü sıkışınca dubaları çiğneyerek ilerledi.
Oluşan uzun araç kuyruğu trafiği aksattı. Vatandaşlar dubaların kaldırılmasını talep ediyor.
Ambulans gibi acil araçlar da bu dubalar yüzünden zorlanıyor. Yetkililerin önlem alması bekleniyor.
Kamyonun dubaları ezme anı amatör kameraya yansıdı. Görüntüler sosyal medyada tartışma yarattı.