İstanbul
Açık
27°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Son Dakika 3. Sayfa Canik Belediyesi ulaşım yatırımlarını artırmaya devam ediyor

Canik Belediyesi ulaşım yatırımlarını artırmaya devam ediyor

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ulaşım yatırımlarını hızlandırdı. Merkez ve kırsal alanlarda asfalt yenileme ve yol yapım çalışmaları sürüyor.

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, ilçedeki ulaşım yatırımlarının hız kesmeden devam ettiğini açıkladı.

Merkez ve kırsal mahallelerde eş zamanlı çalışmalar yürütülüyor. Asfalt yenileme ve beton yol yapımıyla ulaşım ağı güçlendiriliyor.

Sandıkçı, uzun ömürlü ve güvenli yolların öncelikleri olduğunu vurguladı. Deforme olan yolların ivedilikle yenilendiğini belirtti.

Yol açma çalışmalarıyla ilçenin altyapısı iyileştiriliyor. Vatandaşların konforlu seyahat etmesi hedefleniyor.

Başkan, "Yol medeniyettir" anlayışıyla çalıştıklarını ifade etti. Yeni projelerle ulaşım sorunlarını çözmeye devam edeceklerini kaydetti.

Kaynak: İHLAS HABER AJANSI
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *