Kars'ta orman yangınlarına karşı farkındalık eğitimi düzenlendi, toplumsal bilincin artırılması hedeflendi.

Orman İşletme Müdürlüğü tarafından düzenlenen eğitim, Gençlik Merkezi personeline yönelik gerçekleştirildi. Eğitimde yangınların önlenmesi ve ormanların korunması gibi konular ele alındı.

Yüksel Saraç'ın sunumuyla yapılan eğitime yaklaşık 50 kişi katıldı. Katılımcılar arasında Gençlik Merkezi ve Orman İşletme Müdürlüğü çalışanları yer aldı.

Saraç, yangınların çoğunlukla insan hatasından kaynaklandığını vurguladı. Erken müdahale ve halkın katılımının yangınların kontrolünde hayati olduğunu belirtti.
Eğitimin amacı sadece kamu personelini bilgilendirmek değil, aynı zamanda gençlik çalışanları aracılığıyla toplumsal bilinci yaymaktı. Eğitim sonunda katılımcılara bilgilendirici broşürler dağıtıldı.