TÜBİTAK destekli proje, sağlık eğitiminde teknolojiyi ön plana çıkarıyor. Adıyaman Üniversitesi'nde başlayan proje, ebelik ve hemşirelik akademisyenlerine Web 2.0 araçlarını öğretiyor.

Proje, sağlık eğitiminde yenilikçi yaklaşımları benimsetmeyi hedefliyor. Bu sayede eğitim kalitesinin artırılması ve sürdürülebilir bir sistem oluşturulması amaçlanıyor.

Katılımcılar, artırılmış ve sanal gerçeklik gibi teknolojilerle tanışacak. Ayrıca video tabanlı eğitim ve dijital öyküleme gibi uygulamalarla beceri kazanacak.
Proje yürütücüsü, sağlık akademisyenlerinin dijital teknolojilerde yetkinlik kazanmasının önemini vurguladı. Bu durumun sağlık sisteminin kalitesine katkı sağlayacağı belirtildi.