İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Son Dakika 3. Sayfa Tepebaşı Belediyesi vatandaş taleplerini hızla çözüme kavuşturuyor

Tepebaşı Belediyesi vatandaş taleplerini hızla çözüme kavuşturuyor

Tepebaşı Belediyesi'nin iletişim kanallarına gelen 12 bin 726 talep çözüme kavuşturuldu. Belediyenin Mavi Masa ve WhatsApp hatları üzerinden gelen başvuruların yüzde 98'i olumlu sonuçlandı.

1 Dakika
Okunma Süresi
Haberleri

Eskişehir Tepebaşı Belediyesi, 2025'in ilk 5 ayında vatandaşlardan gelen 12 bin 726 talebi başarıyla çözüme kavuşturdu.

Mavi Masa Hizmeti Tam Gaz Devam Ediyor

Tepebaşı Belediyesi, Mavi Masa ve WhatsApp hatları üzerinden vatandaş taleplerini değerlendiriyor. İletişim kanallarından gelen talepler ilgili birimlere hızlıca aktarılıyor.

Taleplerin Yüzde 98'i Çözüldü

Belediyeye iletilen 13 bin 49 talebin 12 bin 726'sı olumlu sonuçlandı. Strateji Geliştirme Müdürlüğü, gelen başvuruları titizlikle takip ediyor.

WhatsApp Hattı 7/24 Hizmet Veriyor

Vatandaşlar 0532 131 30 32 numaralı WhatsApp hattından belediyeye kolayca ulaşabiliyor. Hafta içi ve hafta sonu belirlenen saatlerde tüm talepler yanıtlanıyor.

Dijital İletişim Sorunları Çözüyor

Kent sakinleri WhatsApp üzerinden fotoğraf ve video paylaşarak sorunları hızlıca iletiyor. Belediye yetkilileri gelen bildirimlere gerçek zamanlı çözümler üretiyor.

Kaynak: İHLAS HABER AJANSI
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *