Adana'da gece saatlerinde motosikletli saldırganlar bir çay ocağına silahlı saldırı düzenledi.

İnönü Caddesi'nde meydana gelen olayda iki kişi yaralandı ve hastaneye kaldırıldı.

Polis, saldırganların yakalanması için çalışmalara başlarken, yaralıların durumlarının ciddi olmadığı belirtildi.

Bölgeye gelen sağlık ekipleri, yaralıları ambulanslarla hastaneye ulaştırdı ve tedavi altına aldı.

Olayla ilgili soruşturma devam ederken, saldırganların kimliği henüz tespit edilemedi.
