Malatya’da 150 bin öğrenci 2025-2026 eğitim-öğretim yılına başladı. Depremden etkilenen şehirde eğitim faaliyetleri hızla yeniden yapılandırılıyor.

6 Şubat depreminde zarar gören 895 dersliğin yerine 1029 yeni derslik hizmete açıldı. İl Milli Eğitim Müdürü Behçet Bakır, derslik sayısının artışını detaylandırdı.

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, şehrin yeniden ayağa kalktığını belirtti. Konut ve iş yerlerinin yılsonuna kadar teslim edileceğini açıkladı.

Vali Seddar Yavuz, 45 bin bağımsız bölümün teslim edildiğini duyurdu. Eğitim alanındaki yatırımların devam edeceğini vurguladı.

2025-2026 eğitim yılı açılış törenine çok sayıda yetkili ve vatandaş katıldı. Öğrenciler ve öğretmenler yeni döneme coşkuyla başladı.
