Manisa'da 2025-2026 eğitim yılı fidan dikimiyle başladı.

Halil Yurtseven İlkokulu’nda düzenlenen törene Manisa Valisi Vahdettin Özkan katıldı. Vali, öğrencilerin heyecanına ortak olarak ilk ders zilini çaldı.

İlk ders "yeşil vatan" temasıyla işlendi. Öğrenciler ve protokol üyeleri, okul bahçesinde fidan dikimi gerçekleştirdi.

İlköğretim Haftası kutlamaları kapsamında öğrenciler kortej yürüyüşü düzenledi. Cumhuriyet Meydanı’nda çelenk sunma töreniyle etkinlikler tamamlandı.

Vali Özkan, eğitimin geleceğimizi şekillendirdiğini vurguladı. Donanımlı ve milli değerlere sahip nesiller yetiştirmenin önemine değindi.

İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Uğurelli, okulların medeniyet mührü olduğunu belirtti. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile ilerlediklerini ifade etti.

Törende öğrenciler şiirler okudu ve halk oyunları sergiledi. Bayrak gösterisi de etkinliklere renk kattı.