İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Son Dakika Gündem Anadolu Üniversitesi'nde yapay zekâ ve eğitim konferansı düzenlendi

Anadolu Üniversitesi'nde yapay zekâ ve eğitim konferansı düzenlendi

Anadolu Üniversitesi’nde "Yapay Zekâ ve Eğitim" konferansı düzenlendi. Etkinlikte yapay zekânın eğitim ve kariyere etkileri detaylıca tartışıldı.

1 Dakika
Okunma Süresi
Haberleri

Anadolu Üniversitesi'nde "Yapay Zekâ ve Eğitim" konferansı düzenlendi, gelecekteki eğitim stratejileri tartışıldı.

Öğrenci Merkezi Yunus Emre Salonu'nda gerçekleşen etkinliğe BTK İnsan Kaynakları Başkanı Mustafa Ermiş konuşmacı olarak katıldı. Yapay zekânın eğitimdeki rolünü vurgulayan Ermiş, katılımcılara önemli bilgiler aktardı.

Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Köksal Büyük, yapay zekânın rekabetteki önemine dikkat çekti. Kendini geliştirmek isteyenlerin bu teknolojiyi iyi kullanması gerektiğini belirtti.

Mustafa Ermiş, yapay zekâyı araba kullanmaya benzeterek üç temel alana ayırdı. Toplumun en azından kullanım konusunda ustalaşması gerektiğini vurguladı.

Yapay zekânın işleri yok etmediğini dönüştürdüğünü belirten Ermiş, yenilikçi çalışmalara odaklanmanın önemini anlattı. Üretkenliğin tüketimi dengelemesi gerektiğini söyledi.

Konferans sonunda Ermiş'e teşekkür belgesi takdim edildi. Etkinliğe üniversite yöneticileri, öğretim elemanları ve öğrenciler katıldı.

Kaynak: İHLAS HABER AJANSI
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *