Didim'de, İsrail askerleri tarafından şehit edilen Ayşenur Ezgi Eygi, şehadetinin birinci yılında anıldı.

Didim Belediyesi tarafından düzenlenen tören, Ayşenur Ezgi Eygi Parkı'nda gerçekleştirildi. Belediye başkanı ve aile, duygusal anlar yaşadı.

Filistin Öğrenciler Birliği Başkanı Yusuf Barakat'ın moderatörlüğünde bir söyleşi yapıldı. Ayşenur'un eşi ve dostları, duygularını paylaştı.

Belediye Başkanı Hatice Gençay, İsrail'in Filistin'deki politikalarını eleştirdi. Ayşenur'un mücadelesinin kalplerde yaşayacağını vurguladı.

Tören, Ayşenur'un heykeline karanfil bırakılmasıyla sona erdi. Katılımcılar, şehidin anısını saygıyla andı.

Didim halkı, Ayşenur'un adını yaşatmak için parkı sembol olarak benimsedi. Toplum, insan hakları savunucularına destek mesajı verdi.
