06.10.2024
weather
27°
Facebook
Twitter
Instagram
LinkedIn
TikTok
YouTube
Sondakikam Gündemden Haberler 400 Memur Alınacak! Başvuru Şartları ve Gereken Belgeler Belli Oldu

400 Memur Alınacak! Başvuru Şartları ve Gereken Belgeler Belli Oldu

Memur olma hayalleri kuranlar için güzel bir gelişme yaşandı. Hazine ve Maliye Bakanlığı, 400 memur alacağını duyurdu.

2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ
400 Memur Alınacak! Başvuru Şartları ve Gereken Belgeler Belli Oldu

Kamu memuru olmak isteyenler için büyük bir fırsat sunuluyor. Hazine ve Maliye Bakanlığı, 400 memur alımı için duyuru yaptı. Peki 400 kamu memuru alım şartları neler? 400 kamu memuru başvuru evrakları belli mi? İşte tüm detaylar…

400 Memur Alımı Yapılacak

Hazine ve Maliye Bakanlığı, 400 memur alımı yapacağını duyurdu. Kamuda çalışmak isteyen kişiler, bu alımın detaylarını öğrenmek istiyor. 27 Nisan tarihinde gerçekleştirilen Defterdarlık Uzman Yardımcılığı giriş sınavının yazılı kısmını ve 16 Temmuz ile 1 Ağustos arasında yapılan sözlü bölümü başarı ile tamamlayan kişiler için detaylar netlik kazandı. 

Bakanlık Duyurdu

Hazine ve Maliye Bakanlığı sayfasındaki duyuruda, sözlü ve yazılı sınavları tamamlanan defterdarlık uzman yardımcılığı sınavlarında başarı elde eden asil adayların bazı evrakları hazırlamaları gerekiyor. Belgeler, bakanlığın duyuruda belirtmiş olduğu tarihe kadar teslim edilmeli. 

Evrakların Son Teslim Tarihi 4 Ekim 2024

Asil listede yer alan adayların atamalarının yapılmasına esas olmak üzere başvuru evraklarını 4.10.2024 tarihi mesai bitimine dek T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı’na elden teslim etmeleri ya da göndermeleri isteniyor. Bu tarih sonrasında bakanlığa ulaşan evraklar dikkate alınmıyor. 

400 Kamu Memuru Alımı Başvuru Evrakları Nelerdir?

Yazılı ve sözlü sınavları başarı ile tamamlayan kişiler, bakanlık tarafından talep edilen evrakları 4 Ekim gününe kadar teslim etmeli. Adaylardan başvurunun tamamlanması için bazı evraklar isteniyor. Bu evraklar arasında yer alanlar şunları kapsıyor:

  • Adayların sınava katılım gösterdikleri şehir kontenjanında açıklanan bütün yerlerin, öncelikli olarak yerleşmek istedikleri sırayla belirtildiği imzalı dilekçe,
  • Nüfus kayıt örneği
  • Adli sicil belgesi
  • Güncel yerleşim yeri ve diğer adres belgesi
  • Lisans diplomasının aslı veyahut onaylı örneği veya mezun belgesi
  • Yüksek lisans ya da doktora yapmış veya ortaöğretim ya da lisede hazırlık eğitimi alınmış ise bunları açıklayan evraklar
  • Sağlık durumu açısından görev yapmasına engel olabilecek akıl hastalığının olmadığına dair yazılı beyan
  • Erkek adayların askerlik durumuna ilişkin belge
  • Mal bildirim formu
  • 4 fotoğraf
  • SGK Tescil ve Hizmet Dökümü

400 kamu memur alımı ile ilgili önemli detaylar bu şekilde. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Çalışana İkinci Emeklilik Olanağı! Kimlerin Faydalanabileceği Belli Oldu

Çalışana İkinci Emeklilik Olanağı! Kimlerin Faydalanabileceği Belli Oldu