İstanbul
Parçalı az bulutlu
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Son Dakika Gündem 400 Memur Alınacak! Başvuru Şartları ve Gereken Belgeler Belli Oldu

400 Memur Alınacak! Başvuru Şartları ve Gereken Belgeler Belli Oldu

Memur olma hayalleri kuranlar için güzel bir gelişme yaşandı. Hazine ve Maliye Bakanlığı, 400 memur alacağını duyurdu.

2 Dakika
Okunma Süresi

Kamu memuru olmak isteyenler için büyük bir fırsat sunuluyor. Hazine ve Maliye Bakanlığı, 400 memur alımı için duyuru yaptı. Peki 400 kamu memuru alım şartları neler? 400 kamu memuru başvuru evrakları belli mi? İşte tüm detaylar…

400 Memur Alımı Yapılacak

Hazine ve Maliye Bakanlığı, 400 memur alımı yapacağını duyurdu. Kamuda çalışmak isteyen kişiler, bu alımın detaylarını öğrenmek istiyor. 27 Nisan tarihinde gerçekleştirilen Defterdarlık Uzman Yardımcılığı giriş sınavının yazılı kısmını ve 16 Temmuz ile 1 Ağustos arasında yapılan sözlü bölümü başarı ile tamamlayan kişiler için detaylar netlik kazandı. 

Bakanlık Duyurdu

Hazine ve Maliye Bakanlığı sayfasındaki duyuruda, sözlü ve yazılı sınavları tamamlanan defterdarlık uzman yardımcılığı sınavlarında başarı elde eden asil adayların bazı evrakları hazırlamaları gerekiyor. Belgeler, bakanlığın duyuruda belirtmiş olduğu tarihe kadar teslim edilmeli. 

Evrakların Son Teslim Tarihi 4 Ekim 2024

Asil listede yer alan adayların atamalarının yapılmasına esas olmak üzere başvuru evraklarını 4.10.2024 tarihi mesai bitimine dek T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı’na elden teslim etmeleri ya da göndermeleri isteniyor. Bu tarih sonrasında bakanlığa ulaşan evraklar dikkate alınmıyor. 

400 Kamu Memuru Alımı Başvuru Evrakları Nelerdir?

Yazılı ve sözlü sınavları başarı ile tamamlayan kişiler, bakanlık tarafından talep edilen evrakları 4 Ekim gününe kadar teslim etmeli. Adaylardan başvurunun tamamlanması için bazı evraklar isteniyor. Bu evraklar arasında yer alanlar şunları kapsıyor:

  • Adayların sınava katılım gösterdikleri şehir kontenjanında açıklanan bütün yerlerin, öncelikli olarak yerleşmek istedikleri sırayla belirtildiği imzalı dilekçe,
  • Nüfus kayıt örneği
  • Adli sicil belgesi
  • Güncel yerleşim yeri ve diğer adres belgesi
  • Lisans diplomasının aslı veyahut onaylı örneği veya mezun belgesi
  • Yüksek lisans ya da doktora yapmış veya ortaöğretim ya da lisede hazırlık eğitimi alınmış ise bunları açıklayan evraklar
  • Sağlık durumu açısından görev yapmasına engel olabilecek akıl hastalığının olmadığına dair yazılı beyan
  • Erkek adayların askerlik durumuna ilişkin belge
  • Mal bildirim formu
  • 4 fotoğraf
  • SGK Tescil ve Hizmet Dökümü

400 kamu memur alımı ile ilgili önemli detaylar bu şekilde. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *