İlkadım Belediyesi, öğrencilerin sağlığını korumak için kurumlarla iş birliği yaptı.

Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek projesi ile okullarda sağlık hizmetleri etkin hale gelecek. Öğrencilere sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazandırılması hedefleniyor.

Tepecik İlkokulu’nda düzenlenen etkinlikte öğrenciler ve eğitimciler bilgilendirildi. Proje kapsamında sağlık izlemleri ve eğitimler yapılacak.

İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, çocukların sağlığı için desteklerini sürdüreceklerini belirtti. Kurumlar arası iş birliği ile proje başarıya ulaşacak.
Etkinliğe Samsun’dan çeşitli kurum temsilcileri ve öğrenciler katıldı. Sağlıklı gelecek için adımlar atılmaya devam ediyor.