Danimarka merkezli sağlık şirketi Novo Nordisk, obezite farkındalık projesiyle Brandverse Awards'ta bronz ödül kazandı.
Ödül Kazanan Proje ve Kapsamı
'90-100 Obezite Farkındalık Kampanyası' sosyal sorumluluk kategorisinde öne çıktı. Proje, 1 Nisan 2024-15 Nisan 2025 tarihleri arasında değerlendirildi.
Projenin Temel Mesajı
Kampanya, kadınlar için 90, erkekler için 100 santimetrelik bel çevresinin önemine dikkat çekiyor. Türkiye'de 23 milyon obeziteli birey bulunuyor ve bu durum ciddi sağlık sorunlarına yol açıyor.
Kampanyanın Yaratıcı Yaklaşımı
Ünlü oyuncu Müge Boz'un rol aldığı film, moda çekimi konseptiyle başlıyor. Film, obezitenin ciddi bir sağlık sorunu olduğu mesajıyla sona eriyor.
Kampanyanın Toplumsal Etkisi
'Mezurayı Beline Sar, Çözümü Hekime Sor' sloganı ile farkındalık yaratıldı. Proje, obeziteyle mücadelede toplumsal bilinç oluşturmayı hedefliyor.