İstanbul
Açık
23°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Son Dakika Sağlık Novo Nordisk obezite projesi Brandverse Awards'ta parladı

Novo Nordisk obezite projesi Brandverse Awards'ta parladı

Novo Nordisk'in obezite farkındalık projesi Brandverse Awards'ta bronz ödül kazandı. '90-100 Obezite Farkındalık Kampanyası', sağlıklı yaşam kategorisinde başarı elde etti.

1 Dakika
Okunma Süresi
Haberleri

Danimarka merkezli sağlık şirketi Novo Nordisk, obezite farkındalık projesiyle Brandverse Awards'ta bronz ödül kazandı.

Ödül Kazanan Proje ve Kapsamı

'90-100 Obezite Farkındalık Kampanyası' sosyal sorumluluk kategorisinde öne çıktı. Proje, 1 Nisan 2024-15 Nisan 2025 tarihleri arasında değerlendirildi.

Projenin Temel Mesajı

Kampanya, kadınlar için 90, erkekler için 100 santimetrelik bel çevresinin önemine dikkat çekiyor. Türkiye'de 23 milyon obeziteli birey bulunuyor ve bu durum ciddi sağlık sorunlarına yol açıyor.

Kampanyanın Yaratıcı Yaklaşımı

Ünlü oyuncu Müge Boz'un rol aldığı film, moda çekimi konseptiyle başlıyor. Film, obezitenin ciddi bir sağlık sorunu olduğu mesajıyla sona eriyor.

Kampanyanın Toplumsal Etkisi

'Mezurayı Beline Sar, Çözümü Hekime Sor' sloganı ile farkındalık yaratıldı. Proje, obeziteyle mücadelede toplumsal bilinç oluşturmayı hedefliyor.

Kaynak: İHLAS HABER AJANSI
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *