İstanbul
Açık
27°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Son Dakika Spor Yunusemre Belediyespor U17 takımı Manisa 1. Amatör Lig’de mücadele edecek

Yunusemre Belediyespor U17 takımı Manisa 1. Amatör Lig’de mücadele edecek

Yunusemre Belediyespor, şampiyon U17 takımını 1. Amatör Lig'e taşıdı. Gençler, altyapıdan yetişen kadroyla ligde mücadele edecek.

Yunusemre Belediyespor, Türkiye Şampiyonu U17 takımını 1. Amatör Lig'e taşıyarak gençlere fırsat sunuyor.

Kulüp, altyapıdan yetişen gençlerle mücadele edecek bir A takımı kurdu. Bu karar, gençlerin gelişimi için önemli bir adım oldu.

Belediye Başkanı Semih Balaban, gençlerin hayallerine destek vererek transfer politikasından kaçındı. Tamamen altyapıdan oluşan takım, Manisa futboluna yeni bir heyecan kattı.

Yunusemre Belediyespor, ilk maçında Yuntdağspor'u 3-1 mağlup etti. Arda Eren Güneş ve Ahmet Şanıer galibiyeti getiren isimler oldu.

Bu hamle, kulübün yetiştirici kimliğini güçlendirirken gençlere tecrübe kazandırma fırsatı sundu. Aynı zamanda Türk futboluna uzun vadede katkı sağlamayı hedefliyor.

Kaynak: İHLAS HABER AJANSI
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *