İstanbul
Kapalı
8°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Son Dakika Gündem Facebook İle Öne Çıkın Programı Türkiye'de Başladı

Facebook İle Öne Çıkın Programı Türkiye'de Başladı

Facebook’un küresel projesi olan "Facebook ile Öne Çıkın" programı, Türkiye’deki küçük ve orta ölçekli işletmelere (KOBİ) ve iş arayan bireylere dijital beceriler kazandırmak amacıyla başlatıldı. Bu kapsamda, İstanbul’daki UNIQ İstanbul’da gerçekleştirilen tanıtım etkinliğiyle programın Türkiye ayağı hayata geçirildi.

2 Dakika
Okunma Süresi

Facebook Türkiye Ülke Direktörü Derya Matraş, etkinlikte yaptığı konuşmasında, Türkiye’nin Facebook için stratejik önemine dikkat çekerek, “Türkiye ekonomisine yatırım yapmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı. Ayrıca, 20 bin kişiye eğitim verme hedefiyle başlatılan programın, dijital becerilerin yaygınlaştırılması yoluyla iş gücüne katkı sağlamayı amaçladığını belirtti.

KOBİ'lere Dijital Eğitim İmkanı

Programın temel hedeflerinden biri de KOBİ’lerin dijital dünyada daha görünür olmalarını sağlamak. Bu bağlamda, "Boost with Facebook" adı altında oluşturulan eğitim içeriğiyle, esnaflara ve küçük işletme sahiplerine nasıl daha etkili bir şekilde dijital pazarlama yapabilecekleri anlatılıyor. Eğitimler, Facebook ve Instagram gibi platformlarda işletme sayfası açmaktan, ürünleri yurtdışına pazarlama stratejilerine kadar kapsamlı bir içeriğe sahip.

Türkiye'nin Dijitalleşmesi ve Ekonomiye Katkısı

Facebook Türkiye Kamu Politikaları Departman Başkanı Çağatay Pekyörür, dijitalleşmenin küresel ekonomik bunalımdan çıkışın anahtarı olduğuna dikkat çekti. Pekyörür, "Geleneksel medya ve reklam dünyasında küçük işletmelerin kolayca reklam verebilmesi neredeyse imkansızken, Facebook platformu ile KOBİ'ler çok daha düşük bütçelerle hedef kitlelerine doğrudan ulaşabiliyorlar" dedi.

Programın Geleceği ve Süreçler

Programın ikinci etabı, 13 Eylül tarihinde, Facebook’un Türkiye’deki yeni topluluk merkezi olan Facebook İstasyon’da gerçekleştirilecek. Eğitimler ve atölye çalışmaları, dijital pazarlama ve e-ticaret alanlarında hiçbir deneyimi olmayan kişilere de hitap edecek şekilde tasarlandı.

Dijitalleşme ile Geleceğe Yatırım

Facebook’un Türkiye’de başlattığı bu program, sadece KOBİ’lere değil, aynı zamanda iş arayan bireylere de fırsatlar sunuyor. Dijital beceriler kazandırarak hem kişilerin iş bulma olasılıklarını artırmayı hem de KOBİ’lerin global pazarda rekabet edebilirliklerini yükseltmeyi hedefliyor. Türkiye ekonomisinin dijitalleşme ile daha güçlü bir geleceğe adım atması bekleniyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *